lördag 18 maj 2013

Träningstårar & startklar danstjej

Idag, under mitt träningspass, så grät jag en skvätt glädjetårar. TÖNTIGT, kanske många av er tycker. Tyck det i så fall!

Men idag klarade jag sidoplanka på tå!!!
Olga har korrigerat mitt träningsschema och jag har nu 4 nya plankor jag skulle göra. Sidoplankan var som 3e plankan och jag tänkte på en gång att detta kommer aldrig att gå. Jag orkar liksom inte upp. Men ACK vad jag bedrog mig!!!!
Det gick ju fin fint det!

Kan tala om att sist jag minns att jag skulle försöka göra denna plankan "hemma på mitt gym där jag också jobbade" grät jag också - men då av att jag inte klarade av det. Det fanns liksom INGA muskler som höll upp kroppen då. Och detta var inte långt efter förlossning nummer 2. Men ändå. Så sist jag minns att jag gjorde den var långt innan Liten kom till världen.

Im back!!!
Hårt slit GER resultat.

Kan också meddela att när jag i fredags lämnade in mina nya mått hade jag följande:

-0.7kg
-1.2cm midja
-0,5cm överarm
-1cm lår
0.0 cm stuss

Tjohoo!!!

Jag och Liten har varit på shoppingtur idag. Vi kompromissade bra. Hon fick sig en ballerinakjol - i lila! Jag fick igen att ha den utanpå lilarandiga leggings och lila topp (UTAN Hello Kitty, så klart) Hon köpte det!
Så det är en fantastisk liten pralin jag ska ha med mig imorgon.

/Mama, önskar hon kunde skvallra om vad vi ska göra efter dansen...men det får jag inte *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar