onsdag 15 maj 2013

Nya snabba skor & storstädning

Dagen startade med att jag och L shoppade loss dojjor till henne - supersnabba sådana! Det är viktigt sånt...att de är snabba alltså :)
Hon gjorde små rutscher inne på sportaffären i sina nya lila/rosa Adidas ❤ 

"- ska bara testa om de är supersnabba. Ok, mamma...är du beredd..." (så drog hon iväg längs butikens gångar av träningskläder och skor!)

Och det var det vi kom hem med - ett par supersnabba lila/rosa Adidas. 

Nu har jag avslutat kvällen med storstädning. Och det ska bli så skönt att komma upp till ett nystädat hem imorgon! 

Barnen sover sen länge och jag fick hela 1,5h samtal med den bästa skolsköterskan E ikväll. Känner mig påfylld av energi och glada skratt ihop med henne. Finaste du! ❤

Imorgon väntar ett spännande samtal som jag hoppas går vägen. Trägen vinner :) Berättar mer om det imorgon när jag vet mer.

/Mama, väntar in mannen som är på ingång från kvällsskiftet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar