torsdag 16 maj 2013

Spänning

Det är en del nerver inför morgondagen. Imorgon - fredag - innebär vägning och mätning för min del. Och NU efter fyra veckor ska även nya bilder skickas in. Fy 17 va pirrigt.

Det här med att skicka in bilder på sig själv - i underkläder - fick mig att tänka både en och två gånger innan jag bestämde mig. Det var alltså inte självklart från början att träna för Olga då den biten inte alla kändes ok. 
Inte det att fota sig själv i underkläder kanske utan mer att bilder man lägger ut på nätet ALLTID kommer att finnas där. FÖR ALLTID. 

Men nu är det så. Och jag hoppas innerligt att jag kommer att se någon skillnad efter dessa fyra veckor som gått. 

Imorgon alltså. Men än är det bara torsdag och jag har nyss slickat skålen av kesella och blåbär ;) 

Tingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar