onsdag 1 maj 2013

Solsken & sjukstuga

Vaknade upp till strålande solsken! Fantastisk! Löparskorna ropade på mig och jag såg fram emot dagens vistelse - utomhus!

Så minns jag plötsligt. Sjuk bebis :( Och vad var det som snörvlade intill mig??? En sjuk man också! Tror jag smäller av. När ska eländet sluta.

Nu sitter 50% av styrkan Taikon på avbytarbänken. Mannen har iaf masat sig iväg med den lilla-friska så hon ska få leka med farmor och farfar idag.

Själv har jag tränat dagens första pass. Ätit mellis och gjort mina tånaglar fina.

Nu har jag dammat av ett par gamla brallor som jag sist kom i för 2 år sen. Är mer chockad över att jag äger ett par så gamla byxor än att jag kommer i dem. Dags för uppgradering av garderob - tack!

Bestämt är att jag från och med nu ska kasta ALLA kläder som är/blir för stora. Jag ska ALDRIG mer kunna ha dem. Det är inte ett alternativ. Punkt.

/Mama, hör en liten Lillebror kuttra efter fm-sovningen. Gos och mys väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar