tisdag 8 januari 2013

Mamma-tid & lunchdate

Mamma var här hela förmiddagen och har hjälpt mig med både barn och hem. Tänk vilken härlig mamma jag har!

Fick MYCKET tid att pyssla här hemma och fixa med div. saker innan min lunchdate skulle komma. Och hon fick mycket gos-tid med Lillebror!

Hon får passa på när L är på förskolan. Det blir lätt lite mycket avundsjuka med i bilden annars.

Till lunch gjorde jag en het linsgryta som jag sett att de serverat på "Halv åtta hos mig". Och till efterrätt, Leilas knäckiga äppelpaj. Trevligt. Dock fattades en kollega då hon blivit sjuk. Jättetråkigt men ändå ser jag chansen att jag får bjuda hem dem snart igen - så båda kommer med!

Promenad med barnen har det blivit så lite har jag allt rört på mig. Annars blir det jobb på gymmet imorgon i vanlig ordning. Ska också passa på att köra ett extra pass när jag ändå är där!

Men ikväll hänger jag i soffan och är bara MAMMA med barnen!

/Mama, har haft polisbesök idag. Tur de inte letade efter mig utan bara behövde information om någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar