tisdag 22 januari 2013

Hemmaträning & filmtime

Nej, jag hade inte stake nog att löpträna idag. Så jag tar tillbaka det där med att jag snörade på mig löparskorna för en runda.

Termometern visade -12 och jag har nyss legat hemma i förkylning med feber. Kände mig plötsligt inte alls motiverad.

Därför blev det ett hemmapass på stepbrädan 45min. Sen plankan 1x3min. Situps i tabataform, 2 övningar som alternerades i 20sek x 8rep. Avslutade med 50 armhävningar - då med två skrikande barn runt mig - frustrerande. Men det gick! Jag är nöjd.

Imorgon väntar jobb på gymmet och den sedvanliga stepen med kunder. BRA mycket roligare än att stå själv här hemma och trampa!

Jag och mannen har avverkat 3 avsnitt av Sons of anarchy nu. Snacka om att vi är besatta. Förstår inte hur det ska bli när serien är slut. Tänker inte mer på det nu - deprimerande.

Dags att snart ta sig in i sängen. Lång dag väntar imorgon! Lång och ensam - kan man säga.

/Mama, är så där tonårskär i huvudkaraktären i Sons <3 *tihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar