söndag 13 januari 2013

...och en jäkla tur har jag...

...för hantverkaren kom och har fixat klart med ventilationer och dyl. här hemma. Himla gott!!!

Var och hälsade på familjen på förmiddagen och fick träffa min systerdotters kille!!!?? Plötsligt kände jag mig jääääkligt gammal. SYSTERDOTTERNS KILLE!!!!! Min systerdotter har jag liksom tagit hand om, varit barnvakt åt och varit med från dag 1. Och nu är hon - en ung kvinna. Men vem fan är JAG då? En lite äldre ung kvinna, va? ;) Så säger vi!

Så över till lite mer gnäll.
Halsen. Jag har börjat känna av halsen, på ena sidan. Säg att det inte är sant. Detta har jag INTE tid med. Och ingen lust med heller för den delen. Så nu måste jag kurera mig så inget skit händer. För imorgon väntar HOMESTYLING - BIG TIME!!!! Först lite småshopping inför det sista piffet. Sen är det bara att köra inför det sista.

/Mama, funderar på whisky (har hört att det ska vara bra mot halsont) eller kanske är det bara en ursäkt för att få ta sig en liten virre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar