lördag 26 januari 2013

L är ju rolig!

Jaaa, jag kan inte annat än skratta åt L om dagarna. Tänk allt som hon ska lära sig och alla intryck hon ska "behandla" och sortera.

Nyss.

Enda gången jag använder stringtrosor är när jag tränar (då trosorna isf bara vill åka in i rumpan då) ok...detta är lite FÖR mycket info. egentligen. Men jag måste berätta det för att ni ska förstå. För L har aldrig sett mig i dessa trosor då jag alltid annars har boxer.

Idag såg hon trosan sticka upp under mina träningsbyxor när jag höll på att plocka leksaker på golvet. Hon tjoar;

- Mamma! Dina trosor har ramlat bakom rumpan!!!!

Hahaha!!! Ja, det måste varit en hemsk syn. Stackars barn. För string är hemskt.

Men roligt sagt var det. Och märkliga bilder på näthinnan fick jag att fortsätta skratta gott åt :)

/Mama, tänker aldrig mer bära string så barnen ser ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar