tisdag 15 januari 2013

Vänner

Nu har finaste grannar åkt hem för denna gången. ALLTID så roligt att ses. Och ångesten över att snart behöva skilja barnen åt börjar växa sig allt större.

JAG VILL INTE!

Så fina, härliga och omtänksamma människor. Barnen leker fantastiskt och mammorna kan aldrig sluta pladdra när de ses ;)

JAG VILL INTE!

Självklart kommer vi ses och höras trots att vi flyttar men det kommer inte bli detsamma. Tur att L & L är i samma ålder och att jag bestämt att de en dag ska gifta sig <3
Jag menar. Då kommer vi i framtiden förenas igen :) Men ändå...

JAG VILL INTE!

Hua, för tung dag. Bra men ändå tung dag. Det är så mycket som blir allt tydligare och det känns tufft. En stor händelse i livet står och knackar på vår dörr. Snart ska dörren öppnas. Men inte ännu.

/Mama, VILL INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar