måndag 21 januari 2013

Magsår

Tror jag får magsår snart. Ni vet detta med gambling är inte riktigt min melodi. Ha is i magen. Vänta in. Inte vara för snabb. Inte för långsam. Utan kunna slå igen portarna precis i rätt ögonblick. Nej, det är inte min grej.

Men nu står vi inför en sån sak - förhoppningsvis. För visst vill vi att folk ska bli intresserade av vårt hus och lägga ett bud. Och gärna att någon lägger över - och någon över det...osv.

Fast skit samma jag mår iaf uselt över det som sker och över det som komma skall. Separationer från familjen. Nytt liv. Nytt för barnen. Ny dialekt. Ny miljö. Ny förskola och nya vänner. Hua, för allt nytt.

Nej jag drar något gammalt över mig så länge.

/Mama, önskar jag vore en gangster - och gärna en karaktär i Sons of anarchy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar