söndag 20 januari 2013

Smygtittare & snart 500 besökare

Nu har smygtittandet börjat i området - på vårt hus.

Man går förbi med hunden...och saktar in väldigt mycket precis framför vårt hus, småpratar och nickar (troendes diskret)

Bilar saktar in och rullar förbi - man pekar och diskuterar inifrån bilen (troendes diskret)

Det är lite roligt att se. Vet inte om de inte tror vi ser eller lägger märke till denna plötsliga trafik utanför vårt hus(?) Självklart hoppas vi på att det kan leda till vårt fördel. Men vet ni...jag är mer säker på att det är ren och skär nyfikenhet. Haha!

"Been there - done that" - skulle man kunna säga ;) Jag har nog också tillhört den som smyger förbi i bilen (troendes diskret) då vi var ute efter hus. Intrycket är ju viktigt innan man anmäler sig till en visning. "Är det någon idé överhuvud taget, liksom!" :)

Jaaa, herregud....vad säger man.
Var så goda och kika men tro för Guds skull inte vi ser...knacka på och fråga om ni får titta in istället. Så länge jag har kläder på mig så öppnar jag.

/Mama, kommer sakna småstadslivet - en aning - ibland - kanske... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar