onsdag 2 januari 2013

Känslostormar

Det är så roligt att äntligen kunna dela med mig av vad som händer just nu. Det här med flytten är stort, riktigt stort. Och den medför mycket känslor. Separationskänslor. Oroskänslor. Spänning. Förväntningar. Som en berg- och dalbana. Ibland alla känslor på en och samma gång. Vilket kanske inte är nåt vidare när det inträffar. Nu kan jag i alla fall skriva om vad som händer här. Nu när det är offentligt.

Ikväll är det väl en sån där vemodig kväll. Det mesta känns skrämmande, osäkert och oroligt. Men jag vet att imorgon kommer det kännas annorlunda. Bara jag får sova lite. Ringde min mamma och bad henne komma och besöka oss imorgon. Lite mamma/mormor mys!

Så nu ska jag sova och se på detta med nya ögon imorgon.

/Mama, har gjort sig ett pass på gymmet och älskar att somna nytränad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar