onsdag 4 maj 2011

Ibland överträffar jag mig själv...

...och idag var en sådan dag.
Milen blev det....på 57.20min!!!!!! Jag har aldrig kommit runt så lätt någon gång förut. Jag vill poängtera att det inte är någon direkt tuff terräng utan en rätt snäll bana. Men för mig spelar det ingen roll. Jag är så in i bomben NÖJD! Och det bästa av allt. Jag behövde inte ta några som helst gå-steg. Benen gick av sig själva. Trummade på bra, tycker jag. Jag är verkligen ingen löpare. Vare sig i kropp eller sinne. Utan en helt vanlig motionär. Så detta betyder mycket.
Jag tittade på klockan ungefär efter 3km och såg att jag sprungit in 3min sen premiärlöpningen för ett par veckor sedan. Då fick jag blodad tand och öste på resten av rundan.

Fisk och kokt ägg blev det när jag kom hem. Nu har jag tagit mig en låååång dusch. Peelat, lagt ansiktsmask, hårinpackning och hela paketet. Nu är jag MÖR vill jag lova. Dega i soffan resten av kvällen.

Skepp & Hoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar