tisdag 3 maj 2011

Träning

Här är det så rörigt att hälften vore nog.
Dålig uppdatering pga det.

Igår fick jag med mig bästa P i milspåret. Sicken kämpe!!! Den gnäller inte i onödan vill jag lova. Det visade sig att hon hade så ont i fötterna på slutet så hon tog av sig skorna och gick i strumpfötterna sista vägen hem...jaaa, det var ju hela 5 grader så det kunde hon gott göra ;)
All kärlek till dig fina vän!

Idag var det challange igen. Jag är trött. Jag är riktigt trött. Det händer så mycket just nu att det är svårt att hinna med att ta in allt i huvudet och få det bearbetat innan nästa grej kommer. Det är både roliga och tråkiga saker. Det tär. Det gör att jag tappar fokus. Många tränar bättre under sådana här förhållanden. Men det gör inte jag. Jag gråter istället när jag börjar bli trött. Så blev det idag. Jag lyckades hålla mig under stretchen men så fort jag lämnade gymmet bakom mig och dörren slog igen så kom tårarna. Sen grät jag av utmattning hela vägen hem. En tömning helt enkelt.
Passet i sig var i vanlig ordning helt fantastiskt. Svetten dryper från mig och det finns inte en tygbit på kroppen som är torr efteråt. Men som sagt så är inte kroppen i balans.
Jag känner mig dock stark som tog mig iväg. Men jag hoppade över Zumban. Känns rättvist. Har inte dåligt samvete för det (som jag annars brukar när jag minskar träningstiden)

Nu ska jag skynda in i duschen så jag hinner se fotbollen sen. Barce-Real - spännande! Jag, mannen och en bärs på det. Det tänker jag unna mig ikväll :))
Dock är det inget tips jag lämnar ;) Alltså att ta en kall efter träningen.
Men jag går ifrån mina principer ikväll!

1 kommentar:

  1. All kärlek till dig åxå du får mig att göra saker jag inte orkar!!! PEPP kan man lugnt säga!!! Love ya!!!! long time!!!

    SvaraRadera