torsdag 26 maj 2011

Sjukstuga med mästerkock!

Hua, vilken dag det blev idag. Inte alls vad jag tänkt mig. Liten vaknade upp med feber. En feber som vi sedan brottats med hel dagen för att hålla nere. Stackars Liten. Om jag bara kunde ta över det onda och det jobbiga.

Träningen för mig idag gick inte heller att lösa då mannen jobbar. Men istället kom jag iväg i milspåret. Men HEJ & HÅ vad det var tungt idag då, vill jag lova!!! Är glad att jag överlevde varvet. Tunga ben, mjölksyra, alldeles för lite vatten i kroppen och en stekande sol. Nej, kombinationen rimmade inte alls bra idag. Men som sagt, jag gjorde det och nu är det ett avslutat kapitel för denna gången.

Nu har vi avnjutit en fantastisk middag gjord av inte mindre än...MIG SJÄLV! Ibland förvånar jag mig ;) Vi grillade fisk (som jag marinerat innan) och halloumi. Rostade färsk broccoli till mig och potatis till mannen. Och till det körsbärstomat och avocado sallad! Mycket trevlig blev det!

Prova själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar