torsdag 19 maj 2011

STRESS AB

Usch...idag är det mycket. Jag hinner inte med det jag ska göra och det känns som om det inte är någon idé att försöka ens. Det är alldeles för mycket och jag ska försöka ha en liten bjudning imorgon. Känns helt galet men på något vis ska det gå.

Det vi hunnit med hittills är; varit på Granngården och köpt GIFT till ogräset mellan stenplattorna. Ogräs måste vara djävulens påfund. Vi har handlat mat (men glömt hälften) Varit och tittat på gardiner (hittade ingenting men Liten lyckades flirta med hela personalstyrkan så det blev ett trevlig besök ändå) Pratat med rektorn för förskolan Liten ska börja på och fått datum för info.möte samt lite annan allmän info. Känns MYCKET bättre nu än innan. Samtidigt som vi är superglada att vi fått den platsen vi önskat så är tanken att lämna bort sitt barn om dagarna väldigt overklig. Ångestframkallande. Men som sagt, nu känns det bättre. Vilken fantastisk föreståndare!!!!

Nu sover Liten och jag har packat upp några fler lådor. Tänk att de aldrig tar sluuuuut!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag fortsätta innan Liten vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar