fredag 20 maj 2011

TACK!

...för alla typer av gratulationer. Sms, FB-inlägg, påhälsningar, samtal och kort. Tänk vad man blir uppvaktad med buller & bong med dagens teknik. Det där lät ju lite gammalmodigt men det är SANT! Jag blir så himla glad.

Inte är det roligt att bli äldre men det är skönt att man kommit så långt i livet att man smälter av att bli ihåg-kommen. Det är fantastiskt!

Familjen har varit här på middag och Liten har vi äntligen lyckats nattat. Det var inte lätt idag, vill jag lova. Speedad till max när det var dags för sängen.

Nu sitter jag slö och avslagen i soffan och vet inte om jag kanske ska gå och lägga mig eller sätta mig in i någon film. Sängen lockar ordentligt, om jag ska vara ärlig.

Födelsedagsbarnet tackar för sig och checkar ut för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar