lördag 21 maj 2011

Promenad i nya området med familjen!

Nu har vi varit ute och promenerat i området. Sett oss omkring. Hittat en fin lekpark där vi stannade till och gungade. Liten är galen i att gunga. Hittat en massa fina områden och gångstigar. Riktigt mysigt.

Jag är så trött och seg efter gårdagen. Funderar på att sova middag :) Och DÅ är jag trött. Jag som aldrig sover.
Idag ska jag bli bjuden på middag av min man. Han är dock mer nervös än vad jag är (vilket är ovanligt när vi kommer till hans matlagning) Jag är vanligtvis glad om köket inte brinner ner men i det här faller gör det INGENTING om köket brinner ;) Han har tydligen hittat ett recept som han ska följa och jag får inte veta någonting. Det ska bli riktigt spännande!

Under vår promenad idag kom vi på lite nya idéer om hur vi ska göra med vår renovering av badrum/tvättstuga. Det kommer att bli så bra! Känns riktigt roligt. Lite småsaker som måste fixas med sen kommer vi börja riva.

Nu blir det kaffe innan Liten vaknar i sin vagn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar