onsdag 18 maj 2011

Åh, så bra man kan ha det!

Det blev en toppendag idag, tackvare A med lill-grodan J och E med söta J & L. Så mysigt! Picknick i lekparken. Bus och stoj. Sen vandring på stan. Och en titt på vårt hus.

Tacos till middag och besök av pappa mot kvällskvisten. Han kom med allt vårt kakel och klinkers inför renoveringen!!!

Jag var till mitt gym idag också. Det var inga glada miner jag möttes av...så jag visste ganska snart att det hemska ryktet inte var något rykte. Det ska läggas ner. Tragiskt. Men vem vet. Än kan mirakel ske och det kan räddas. Jag håller mina tummar.

Imorgon blir det dubbelpass med core och step. Härligt!

Men först ska jag sova några timmar. Mitt huvud håller på att trilla av kroppen, känns det som. Sicken huvudvärk.

Tack och god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar