måndag 23 maj 2011

AJ!...

...min stackars kropp blöder inombords idag. TRÄNINGSVÄRK är anledningen. Tänk att denna värken blir man aldrig van vid trots att man möter den om och om igen i livet.
Det positiva är att jag vet att jag gjorde bra ifrån mig igår. La om upplägget lite och maxade både vikt och rörelsen. Det gjorde susen. Men ack så ont det gör.

Idag ska jag försöka hinna med milen innan mannen ska iväg och jobba. Men först ska jag damma av porslinet så vi kan äta lite frukost. Fy 17 vad det ser ut här hemma nu. Visst var det eländigt innan men nu tar det  priset. Byggarbetsplats är ordet! Men det är häftigt.

Tänkte sticka iväg på ett litet möte under förmiddagen och passa på att shoppa lite till Liten när jag ändå ska iväg. Alltid roligt att bränna pengar på barnkläder. Förstår inte det riktigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar