tisdag 17 maj 2011

Mitt hjärta blöder

Jag tröstar mig just nu med att den informationen jag fått är sekundär - andrahands info. Men tyvärr är källan ganska säker. Typ så säker att det nog är 100% sant. Och jag sörjer.
Mitt gym ska läggas ner. Varför vet jag inte. Men av vad jag kan förstå så handlar det om makt. Som vanligt. Den med mest makt vinner och bestämmer och tjänar också, konstigt nog, mest pengar.

Alltså, jag åker bort några dagar och under de dagarna så läggs mitt gym ner. Det är helt galet. Nej, jag ska klampa ner till dem imorgon och ta redan på vad som händer. Detta funkar ju inte. Jag är ledsen. Riktigt ledsen.

Sova skulle jag behöva men det kommer jag inte att kunna nu. Torka tårarna och borsta tänderna ska jag börja med.

Det känns så tungt. Gymmet är mitt andra hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar