måndag 13 juni 2011

Grrrr.....

Klockan ringde 6:00 imorse. Jag skulle upp och göra mig iordning och fixa det sista innan hantverkaren skulle komma 7:30. Klockan blev både 8 och 9 - ingen kom. Min man ringde och frågade var de var. Och som vi anat så var vi bortglömda!!! Aaaaaaa!!!!!!!!!! Jag blir så irriterad!
Allt hänger på denna hantverkare innan vi kan fortsätta bygga. Tomte!
Men nu så kommer de imorgon iaf och vi ser fram emot det men tror inte för mycket ;)

Nu håller jag på att ladda för PC ikväll. Det ska bli så himla roligt. Dock får jag passa på övningar med hopp och löpning men annars ska det nog gå bra.
Peppad, peppad!

Nu ska vi snart äta middag. Grillkungen (min man) eldar på kycklingen för fullt och det doftar ljuvligt. Nu är det protein-påfyllnad som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar