tisdag 7 juni 2011

Skadad, sjuk och värmeslag...

...va mer kan jag säga. Ingen rolig blogg att läsa om mina innehållslösa dagar när jag inte kan prestera något. Självklart är inte dagarna innehållslösa när vi kommer till Liten. Finns ju inget som förgyller mer. Men nu fattar.

Dagarna ser för det mesta lika ut. Vi renoverar för fullt. Gungar i nya gungan. Badar i poolen och läser böcker och bygger pussel under parasollet. Väldigt härligt om man är den typen som kan koppla av. Men jag har en hel del spring i benen och vill komma igång med TRÄNINGEN!

Jag har börjat med ett nytt matupplägg som passar mig väldigt bra. Samt att det är en väldigt bra sammansättning nu när det är varmt och man inte vill äta någonting.

Titta in lite senare så ska jag skvallra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar