söndag 12 juni 2011

Jag gjorde det!!!....

....eller VI gjorde det!
Liten har somnat själv för första gången. Plus att det var en ny säng i rummet och allt! När jag skruvade ihop sängen var det många små fingrar som var med och pillade och ville hjälpa till. När sängen väl var på plats i rummet blev det mycket tjoande och stå hej över den nya möbeln. Jag fick mig nog lite skäll fast på Litens språk ;)
Men sen bäddade jag så mysigt och hämtade alla favvonallarna från Bukowski och filten från Lundmyr. Det blev så bra.
Jag nattade och gick sen ut ur rummet och sa att jag snart skulle komma tillbaka. Några gången fick jag allt leda tillbaka Liten till sängen men sen plötsligt så gick det bara. Lite prat och rop sen blev det tyst. Och barnet SOV!!!! En STOR dag värd att dokumentera :)

Nu ska jag sätta igång att inreda gästrummet!
Och imorgon väntar PC!!!!!!!!!!!!!!!! Love it!

1 kommentar: