fredag 17 juni 2011

Morgonpromenad!

7:30 imorse stod jag och Liten påklädda och redo för en långpromenad. Såg på väderprognosen att det skulle bli regn idag så vi passade på tidigt.
Det blev först en kopp ingefärste och Liten fick välling. Sen bar det iväg. 70min PW (powerwalk) med barnvagn - jag är nöjd!
När vi kom hem vankas frukost. Nybakat bröd och kvarg till Liten och proteindrink med hallon till mig. Nu är vi tränade och mätta och klockan har inte ens slagit 10:00. HÄRLIGT!

Nu blir det dusch och fix. Sen kommer min pappa och hjälper min man med installationer av vatten, diskmaskin och en massa konstiga saker som rör badrummet. Mamma kommer och tar hand om Liten. Och jag...jaaa, jag har väl fullt upp med att ta hand om mig själv.

Inga jobb till mig ännu??? Någon??? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar