onsdag 15 juni 2011

8e dagen

Idag är det dag 8 av 12 som jag kör min rening av kroppen! Det har gått oförskämt bra. Men idag är jag sugen på sött. Igår var jag hopplöst sugen på köttbullar....jaa, fråga inte varför. Mycket konstigt. Hade inte tackat nej med lite rödbetssallad till heller ;)
Men idag är köttbulle-suget över och har istället övergått till ett sötsug. Ska nog ta mig över det hindret med.

På förmiddagen träffade jag min mamma för lite shopping. Alltid roligt med shopping och alltid roligt att träffa mamsen. Nu sitter jag och väntar på att Liten och Mannen ska vakna. Han somnade visst när han skulle natta efter lunchen <3 Vi ska sen åka iväg och låta mer pengar rinna mellan fingrarna :) Men kanske, kanske att det blir lite roligare denna gången än med pumpen ;)

Nu blir det kaffe och paranötter *mums*

2 kommentarer:

  1. tycker det är dags för barrotisa tid snart igen!!

    SvaraRadera
  2. Det tycker VERKLIGEN jag med! Det är så dåligt med sådana tider. Ändring, TACK! ;)

    SvaraRadera