söndag 17 februari 2013

Bakis utan alkohol

Idag har vi haft en "bakisdag" - trots att vi inte druckit. Konstigt det där. Men det har varit en så tung dag och jag har sovit varenda tillfälle jag fått.

Vi tog oss ut hela familjen och skottade gården. Både uppfart, utanför staketet på gatan och gången upp mot huset. Jag har legat på alla 4 och hackat med kofot för att få bort den packade snön/isen.

Jag och L har varit till affären.

Jag passade på att ta en LÅÅÅNG dusch med lyx så som; hårinpackning, ansiktspeeling- och mask.

...men inte blev jag något piggare för det.

Kvällen avslutade vi med chili con carne, film och färsk frukt i soffan.

Nu - SÄNGEN!!!!

Mycket händer imorgon men tar det då.

Natt natt.

/Mama, är lite allergisk mot att vara trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar