tisdag 19 februari 2013

Dagen med stort D - utan att veta om det

Idag kom beskedet. Litens älskade och efterlängtade skepp från "Jake och Piraterna" har ÄNTLIGEN anlänt till Sverige och leksaksbutikerna!!!

Jag har anmält mig som "bevakare" på skeppet sen lääänge. Så idag när jag var och handlade på Willys fick jag ett sms om att skeppet kommit in. Det var bara, utan att tveka, att kliva åt sidan och göra beställningen på plats i affären.

Så idag klickade jag hem det efterlängtade skeppet bland brödhyllorna på Willys.

Liten är fortfarande ovetande så klart. Det här ska bli en riktigt rolig överraskning att få ge henne. Stort paket som kommer med posten! Och det skulle inte kunnat passa bättre än nu när hon slutet med napp. 4 dagar har hon nu stått emot frestelsen att få tutta sig till söms.

Duktiga Skorpan vår <3

/Mama, är stoltare än tuppen över sin prinsessa (och prins också så klart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar