onsdag 6 februari 2013

Lek/bus & jobb

Dagen har vi tillbringat med härliga grannar. Barnen har saknat varandra och L har pratat oavbrutet om sin bästis de senaste dagarna <3
Nu fick de leka i TIMMAR ändå var inte L nöjd när vi åkte hem. Ville leka mer!

Ikväll har jag jobbat på gymmet. Har saknat det då jag var ledig förra veckan. Vi har nämligen varit bortresta. Bortresta till den stad vi ska flytta. Vi har tittat på vår nya lägenhet och hälsat på, på två FS som skulle kunna bli L blivande. Nu har vi ställt oss i kö till de båda FS. Supertrevliga båda två! - både lokal och personal...och det viktigaste av allt - magkänslan kändes toppen!

Men som sagt så har jag ikväll jobbat och jag fullkomligt älskar det!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka suga i mig så mycket sömn jag bara kan. Lillebror vill garanterat vakna inom kort.

/Mama, är onödigt sugen på bröd ikväll...men det blir inget med det, nej...sov gott istället Mama ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar