torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans Dag!

Puss & Kram på er alla där ute. Hoppas ni får en fin dag med en extra klick kärlek. Egentligen är jag lite sne på tänket kring denna dag. Varför just EN dag. Men jag vet, jag vet...jag vill kanske innerst inne också ha den...men önskar det inte skulle handla så mycket om PENGAR och UTGIFTER. Hetsen kring det blir absurd.

Skit samma.

För vet ni vad.

Något som gjort min alla <3 dag till fullo - redan nu. Jag har fått ett mail från självaste Olga!!! Min blivande PT-online. Jag är HAPPY! Som ni fattar är hon en stor förebild och jag respekterar henne väldigt! Har bestämt mig att börja träna för henne när vi kommit på plats i vår nya bostad. Känns som om många dagar går till spillo med flytten annars. Och jag tänker inte missa en sekund av tiden jag kommer få med henne.

Shit vilken grej! Åter igen. 2013 kommer bli MITT år!!! En tuff start...jäääkligt tuff - och tuffare kommer den bli. Men jäklar vad jag ska glänsa en dag. EN DAG!

/Mama, drömmer sig bort om kanske denna dag kommer att ha mer att erbjuda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar