söndag 10 februari 2013

KLAGA

Kan inte minnas när jag var så här dålig sist. Och jag som fullkomligt HATAR magsjuka. Vad som helst men inte det.

Termometern visar strax under 40 och det är svårt att få ner det. Kräktes från 6 imorse och fram till 12. Tror mellan varven jag är med i nåt avsnitt av "Sagan om ringen"...hallucinerar om gröna dalar och brusande vatten. Helt galet ju.

Mina föräldrar har varit här och hjälpt mig med barnen. Vet inte hur det gått annars. Bästa föräldrar!

Nu har jag proppat i mig Voltaren och väntar in effekten. Nästa drag blir att ta mig här från soffan in till sängen i sovrummet. Låååång väg. LÅNG VÄG. Säkert...20m...*pju*

/Mama, har verkligen blivit testad den sista tiden. Hoppas innerligt detta var finalen och att testpanelen lämnar mig och familjen ifred sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar