onsdag 27 februari 2013

Lekparkshäng & påbörjad nedräkning på gymmet

Idag packade jag och min man matsäck, stoppade Lillebror i vagnen och promenerade till FS för att hämta L. Vi överraskade och gick direkt till lekparken. Åt vår matsäck där för att sen leka tills vi var tvungna att gå hem för att påbörja middagen. Vilken ljuvlig eftermiddag! Ljummet i luften. Glada barn. Och en Lillebror som fått välkomnat "gungan" till sitt liv. Det bästa ever - tycker han!

Kvällen spenderade jag på jobbet/gymmet. Med den underbara step-klassen! Jag blir så glad av dem. Men vad som gör mig mindre glad är att jag idag har exakt en månad kvar på gymmet. Sen bär det av. Hua, orkar inte tänka på det. Ledsamt men försöker att se det som blir spännande också - läs skrämmande ;)

Middagen är nu intagen och duschen avklarad. Sitter i myskläder och gillar läget.

Vad gör ni ikväll?

/Mama, längtar till morgondagens häng med "grannarna"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar