tisdag 5 februari 2013

Fortfarande arg & letande efter städfirma

Som rubriken lyder så är jag fortfarande arg. Ordentligt arg. Men jag jobbar på att tycka synd om andras mindre begåvning än att jag själv ska lida av deras verk.

Tyvärr så kan jag inte berätta för er om vad som hänt. För då är risken stor att detta blir ännu värre om det "påminns"...eller hur jag nu ska förklara.

Över till något annat.

Vi letar städföretag. En firma som ska flyttstäda vårt hus sen. Finns det någon som känner till någon i dessa krokar? Någon BRA! Gärna som har erfarenhet av någon!? Säg gärna till!

Nu har jag lagat 8 burkar mat till Lillebror. Kyckling & ris, linsgryta och spagetti & köttfärssås. Seriöst gjort!

Laddad och klar blir det nu några avsnitt av Sons...*mums*...någon har klippt av sig håret! ;)

/Mama, är inte långsint...bara realist :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar