torsdag 22 augusti 2013

Lämna & hämta

Idag är Skorpan på FS alldeles själv :) Jag lämnade, kramades och vinkade. Hon var överlycklig. Jag var överlycklig (trodde hon)...tills jag kom utanför dörrarna då tårarna sprutade. 

Skittöntigt, jag vet. Och hon har ju för 17 gått på FS innan. Men tror det mer var en befrielse att allt gått så bra. Hon trivs. Personalen känns toppen och många härliga barn i hennes grupp.

Ändå blir det känsloladdat när hon blir så här självständig och stor. Hon är inte alls beroende av mig på samma sätt som när hon var mindre - så klart. Precis som det ska vara. Men det går verkligen upp för mig vid sådana här tillfällen. 

Men om inte alltför lång tid ska jag få gå och hämta henne ❤ Sen tar vi helg - till hennes stora förtret ;) Hon vill helst vara där från det att hon vaknar tills dess att hon ska sova (som hon själv sa igår)

Det blir bra detta - känns det som!

/Mama, har fått egentid då Lillebror är med pappa och farmor på äventyr. Själv vet hon inte vad man gör HEMMA när man får egentid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar