torsdag 29 augusti 2013

Så nära men ändå så långt bort

Om jag bara fick berätta allt jag går och bär på. Jag bubblar och exploderar snart om jag ska behöva vara tyst mer. Men det är väldigt nära nu. Jag är inte ensam om detta - fler är inblandade. Därför bestämmer jag inte själv när vi kan gå ut med allt.

Men inom kort så ska det väl vara så pass klart att jag kan släppa nyheten. Då, goa vänner, kommer ni få följa med på en ny resa! En ofattbar och härlig resa!

Fram tills dess kan jag delge ett nytt middagsrecept jag provat idag. För den ointresserade - sluta läs NU. För er andra så åt jag ett mycket smakfullt fiskpaket innehållande bland annat vit fisk, bondbönor och äpple. Fräscht och gott. Kändes bra i magen som första riktiga middagen efter fler dagars aptitlöshet och sängliggande. 

Jaha. Det var allt jag hade att bjuda på idag. Ligger redan redo i sängen för att somna. Trött som bara den. Lång dag väntar imorgon. Aktivera TVÅ små sötingar då vi tagit helg från förskolan idag. Tjohoo!

/Mama, önskar en god natt 😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar