torsdag 29 augusti 2013

På benen & nätshopping!

Jag börjar så smått komma på fötter igen. Ingen träning sen i fredags. SURT! Det är sin ett slag i ansiktet. Men vad ska man göra. Bara att vänta ut skiter. Feber och/eller ont i halsen = INGEN träning. Symtomfri i två dagar innan man får köra igång. Så jävligt då denna skiten biter sig fast ordentligt. Idag har jag dock kommit igång att äta igen. Matplaneringen är gjort trots att aptiten lyser med sin frånvaro.

Skorpan är nu på förskolan. Lillebror knoppar - sen 2h tillbaka. Själv sippar jag kaffe och nätshoppar. Hittills har det blivit varsitt par Nova Star jeans till barnen. Det behövs jeans nu när hösten börjar närma sig.

Vi fortsätter med lite basshopping på Lindex då de har ta 3 betala för 2 på hela barnsortimentet.

Annars tänker jag vila mig igenom ännu en dag. Bara att rida ut denna sjukvåg innan man kommer på fötter igen.

Vad händer hos er? Någon som kan roa mig lite tack!!!

/Mama, ska leta bondbönor i affären...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar