lördag 31 augusti 2013

Viktiga telefonsamtal, spännande möte & adidas

Igår fick jag besvara ett av mitt livs största samtal. På måndag kommer nästa ;)

Och på måndag ska vi även på ett spännande möte som tar hela våra kommande planer till nästa nivå! Det är
spännande så jag får bita mig i näven för att inte skriva för mycket. Lika så får jag nypa mig själv i armen för att försäkra mig om att jag inte drömmer. Snart nu, SNART!

Idag har Lillebror fått sina första sneakers - från Adidas! En riktigt mallig kille som blev lyrisk över sina nya dojor. 

När jag kom hem med skorna hade han bara blöja på sig. Han var ivrig med att få på sig de nyinköpta snyggingarna och det lös av glädje i ögonen. Sen trampade han runt i hela lägenheten - plattfot - med nya adidas - iklädd endast blöja ❤❤❤ En vacker syn.

Nu sover båda kottarna och jag ligger slö i soffan. Lördag kväll och bara skit på TV:n. Tråkigt. Mannen jobbar. Tråkigt. Men jag överlever nog. Jag är snart helt frisk så jag tänker inte klaga på någonting!

/Mama, vilar ögonen på Adidas som ligger upp och ner på vardagsrums bordet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar