tisdag 27 augusti 2013

Lundsberg

Yngre elever brändes med ett strykjärn.

Trots det stängs de misstänkta inte av från elitskolan.

- Man får mer betrakta det här som en olyckshändelse. Ett pojkstreck, säger Ulf Rehnmark, ledamot i Lundsbergs styrelse.


Detta är ett utdrag från Aftonbladet. 


Jag blir så himla trött på detta Lundsbergs-snacket som fortfarande, år efter år, tuggar på om den ena misshandeln efter den andra. 


Vad är detta för sektskola??? Tycker det verkar helt galet. Ingenting händer. Skolan finns kvar. 


Men vet ni vad jag tycker är konstigast av allt!?


ATT ELEVER MED DESS FÖRÄLDRAR SÖKER SIG DIT TROTS RYKTE OCH ÅTERKOMMANDE BEVIS OM OLAGLIGHETER, MISSHANDEL OCH FÖRNEDRING!!!!


Jag behöver inte gå längre än till mig själv och var jag tycker att mina barn ska gå i skolan. 

Det är inte direkt så att Lundsberg finns med bland topp 10.


Idiotiskt!!!!!


Vet inte vem som förvånar mig mest om jag ska vara ärlig.


Mycket märkligt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar