onsdag 7 augusti 2013

Vilodag, tandläkarbesök & IKEA

Idag har jag vilodag från träningen och se så bra jag gör det!


Ligger raklång på soffan och jäser ;)

Jag har varit med Lillebror hos tandläkaren för första gången. Ett fantastiskt möte där han mest hela tiden skrek för han ville ut i korridoren och trampa runt då undersökningsrummet tycktes vara för litet. Och som avslutning kastade han tandborsten i ansiktet på tandläkaren efter att jag precis talat om hur mycket han tyckte om tandborstning :) Hallelujah!!!

Nu slöar jag vidare tills vi i eftermiddag ska vandra runt på IKEA och div. småinköp!!! Tjohoo för det - jag som ÄLSKAR IKEA! 
Min man är inte lika förtjust...men med vissa mutor brukat det funka ;)

/Mama, serverar sig själv en kaffe - i en färgglad Ricemugg ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar