lördag 10 augusti 2013

Regn, middagsgäster & mått

Idag är det en regnig dag. Grått, mörkt och dystert. Men det är ok ändå. Vi har gjort det till en pysseldag. Pusslar, målar, sparkar boll inomhus (fast att det i vanliga fall inte är ok - så är det det när det regnar) Och så bakar och förbereder vi lite. För ikväll får vi middagsgäster!!! 
Det är en barnfamilj som kommer vilket underlättar mycket! Roligt för både stora och små.

Ett havrebröd som jag hittade på är bakat



Och efterrätten kommer bland annat att bestå av en kladdkaka à la Leilas recept!



Idag har jag slarvdag gällande kosten. Vilket innebär att jag idag tänker äta middag som jag inte räknar kcal på. Jag tänker också dricka rose! 

För måtten jag tog igår går åt rätt håll! En hel cm väck i midjan och ett halvt kg väck på vågen bland annat. Bara att fortsätta gnaga på!!!

/Mama, kollar maraton och fattar inte att löparna ser så pigga ut efter snart 4mil!!! Hur är det möjligt!!! Duktiga är bara förnamnet *applåder* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar