torsdag 10 maj 2012

Födelsedag eller 1 år äldre????

Ja, för mig är det är stor skillnad!
När man var liten var det roligt med födelsedag! Idag ser jag det mer som man bara blir äldre. Tycker liksom det räcker nu. I sinnet kommer jag aldrig bli äldre än 25 ;o) Men personnr. säger visst något annat :/

Jag har i alla fall hittat en enklare väg att ta detta som ett barn! Jag har fixat ihop en önskelista! Precis som jag gjorde när jag var liten flicka. Självklart är detta en vink till min man så nu är det bara att hoppas att han tar till sig det här :)

Nya Converse


Armband från Police




Örhängen från Attling
Så, min kära, det är bara att välja och vraka!!!! :) ....så lovar jag inte att jag snart blir ett år äldre!

/Mamaträning, försöker övertala sig själv att man inte blir äldre än vad man gör sig....går sådär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar