tisdag 22 maj 2012

Högeffektiv dag

Idag har jag jobbat på som 17 och fått så himla mycket gjort. En stor sten från mitt hjärta har släppt. Jag har också lyckats med någonting väldigt, väldigt viktigt. Lika viktigt som att rädda ett liv. Jag har kämpat i månader. Och idag rodde jag det i land. Gissa känslan på den!!!...att kunna rädda ett liv känns gaaaaaaanska bra vill jag lova.

Imorgon kör vi på igen och jag har ett upplägg som jag ser fram emot att jobba mot. Sen är det förskolans dag på Litens förskola. Det ska bli så mysigt att få gå dit och hälsa på. Och det är så roligt att jag fortfarande är den bästa i L liv. Hon är så mallig över mig och berättar för alla att "hennes mamma" är här <3 <3 <3
Underbart att ha någon som ser så mycket upp till en ;o)
Bara att suga i sig. Underbart är kort. Snart är man bara en pinsam mamma :)

/Mamaträning, vilar ögonen på dottern i sandlådan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar