lördag 12 maj 2012

v35, krampnatt & blondin!

Nu är vi inne i v35 och BF närmar sig allt mer. Det ska bli sååå skönt att bli av med magen. Allt fler av dagarna nu mot slutet är såna här "fuldagar". Då spelar det ingen roll vad jag gör så känner jag mig bara ful och tjock. Jag saknar promenader, löpningen och gymmet. Snart....snaaaart!!!!!

Natten har varit fruktansvärd. Kramper i båda vaderna på samma gång....flera gånger under natten. Jag har hittat en ställning som inatt funkade som hjälpmedel. Om jag satt riktigt långt ut på sängkanten så nådde fötterna väggen och jag kunde ta spjärn mot den för att släppa på spänningarna. Fruktansvärd smärta. Som om det inte var nog så fastna jag sen i den ställningen och tog mig inte därifrån pga av foglossningen. Välkommen in i pensionärsåldern, Mama!

Igår blev jag blond!
Var till frissan och lyxade mig. Efter mycket om och men trädde jag på mig en sån där snygg hetta på huvudet och tillät frisören att dra upp slingor. Fruktanvärt!!!!! AAAAJJJJ!!!!!! SKITONT, är ordet. Jag överlevde dock...men knappt. Jag med mitt långa, självlockiga och tjocka hår....det var ingen lek. Men nu är jag blond. Har hört att blondiner har mycket roligare så nu är det upp till bevis :)

Idag väntar fix, shopping och packning.

/Mamaträning, kanske är påväg ut på tur....man vet aldrig.

1 kommentar:

  1. Å gumman! Jag lider med dig när jag läser hur ont du har, men håll ut! Du har kämpat bra so far och nu är det bara nedräkningen kvar. Tänker på dig! Kram, Fia

    SvaraRadera