torsdag 17 maj 2012

Välkommen förvärkar!

Då har äntligen sammandragningarna börjat ändra karaktär till förvärkar. Trodde vid ett ögonblick i natt att jag skulle behöva ringa hem min man som jobbade sent. Oj, vad det tog i. Men det gav med sig tillslut och jag fick någon timmes sömn i alla fall. Sammandragningarna är många och kommer ofta - dagtid. Så jag har bara väntat på att detta ska börja.

Igår var jag och Liten till MVC och kollade läget med Skorpan. En pojke igår också :) Vilket jag menar då hjärtljuden är så mycket lägre än när jag väntade Liten. Jag fick även den glada nyheten att jag räknat fel på de antal kilon jag gått upp. Jag trodde jag gått upp 15kg nu men det visade sig vara 11kg. 11 känns också som en alldeles för hög siffra men är ändå bättre än 15. Jag menar...det är ju inte klart ännu!

Idag är vi lediga hela familjen och jag tror vi ska åka iväg en sväng och faktiskt ordna med allt som är kvar till Skorpan anländer.  Det känns som om det inte finns så mycket mer tid att spela på snart för jag kommer inte orka hålla på.

Nu har jag och L intagit en god frukost och har återigen myst ner oss i sängen och tittar på barnTV.

/Mamaträning, känner en liten häl mot revbenet - inte skönt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar