onsdag 9 maj 2012

Uppsvälld barbamama & frissan

En hel del vätska har jag nog börjat samla på mig nu. Det känns allt annat än bra. Lite läskigt är det allt. Så här var det inte alls när jag väntade L. Det spänner och tycker i benen och jag har problem med kramper i fötter och vader nattetid. Gissa om jag längtar tills detta är över. Men L kunde jag träna in i det sista så då samlade jag minsann ingen vätska.
Igår fick jag en lång och grundlig ben- och vadmassage av min man. Och gissa om det var skönt! Spänningarna släppte och jag fick en god natts sömn efter det. Så nu vet han vad som väntar varje kväll ;o)

Som egentid bokade jag in en tid hos min frisör på fredag. Tycker jag ska få bli lite ompysslad. Och jag räknar med att det efter det besöket kommer dröja innan jag kommer dit nästa gång. Nu ska jag bli blond! Eller mer blond än vad jag redan är. Lyxigt och skönt att fixa sig!

Men jag börjar med hemma-lyx och låter mannen skämma bort mig.

/Mamaträning, längtar tills hon kan se sina fötter igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar