söndag 6 maj 2012

Shopping & shopping och åter mer shopping...

...så varför sluta nu. Vi fortsätter vår shopping idag. Men nu på hemmaplan. Jag och L ska bege oss iväg och leta skor till mig idag. Vi måste också klura ut en födelsedagspresent till min pappa/morfar som fyller år i veckan. Men vad ska man hitta på. Jag hotade honom med att om han inte önskade sig något så skulle han få en one piece (det fulaste han vet) Hahaha!!! Och jag vet inte om jag skulle vilja se honom i en sån heller. Skulle nog krävas terapi efter en sån syn. JÄTTEBABY! ;o)

Igår följde min syster med oss på shoppingtur och hjälpte mig med L. Vet inte vad jag hade gjort utan henne. Hon har hjälpt mig enormt mycket nu mot slutet när inte min kropp vill samarbeta med mig och min man jobbar mycket. Så nu har jag hittat kläder till mig själv inför kommande tillställning. Tidigare köpte jag en mamaklänning och nu hittade jag en poncho/blus som jag kan ha över klänningen. Och jag kunde köpa den i stl M!!!!!! Och det räckte för att "göra min dag". Inget mamaplagg och dessutom i stl M :o)

Det viktigaste av allt är att vi fick tag på skor till L Det blev ett par supertuffa adidas, mer tennissko. Och sen kunde vi inte låta bli dessa skönheter...


Crocs "Dora"



L blev såld på en gång och rusade runt och charmade butikspersonalen i sina nya Croccar :) Gick inte att få av henne dem. Så de fick sitta på trots att det regnade ute och var ett riktigt ruskväder. Men L var nöjd!

Men idag är det min tur, hade jag tänkt. Måste hitta mig ett par roliga, färgglada mamaskor som passar en Barba-outfit :)
Återkommer med resultatet....dock är jag skeptisk till att jag kommer att hitta något.

Ikväll har jag min man hemma och det ska bli så skönt. Det blir liksom fredagsmys för oss idag istället. Och med detta fantastiska väder dessutom....då kan inget gå fel!

/Mamaträning, kan se sig själv i sina Crocs till festoutfiten....kanske det är det bästa valet - för att fördela kroppsproportionerna menar jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar