lördag 26 maj 2012

Hysteriska gråt-dag

Jaha...igår var en fruktansvärd gråtdag. Och tyvärr känns det väl som den fortsätter idag. "Tycka-synd-om-mig-själv-för-div.-grvidkrämpor" har kommit i kapp med råge. Vad jag förstår så är det mer vanligt att man får dessa krämpor än att man inte får dem. Men jag VILL INTE!!!! Dessutom har jag fått två små bristningar under naveln nu. Jag som klarat mig nästan två hela graviditeter. NU kommer SKITEN!
Så otroligt deprimerande. Det är tur att de sitter så långt ner under naveln för de kommer inte synas för troskanten sen. Men vetskapen finns där.

Tur att jag ska till BM på tisdag för seriöst så tror jag att jag håller på att bli deprimerad. Det här är långt ifrån kul nu.

Nu ska jag gråta klart. Sen blir det frukost ;)
Vi ska också åka iväg till en handelsträdgård där L ska få jordgubbsplantor och hallonplantor!

/Mamaträning, jagar inte sympati, kräver bara utrymme i bloggen för att få klaga! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar