fredag 4 maj 2012

Kaffebord!

Har ju upptäckt att magen faktiskt fungerar riktigt bra som kaffebord nu! Inget ont som inte för något gott med sig - eller hur är det man brukar säga. Med andra ord så står den rakt ut...mycket smakfullt :/ ...perfekt för kaffekoppen!

Fredag igen! Jag och Liten får roa oss själv hela helgen då mannen i huset jobbar. Trååååkigt. Helgen blir tung och inte alls avkopplande för mig när det ser ut så här. Det ska bli så skönt att vara mamma-ledig igen. Då kan man ha helg mitt i veckan när mannen är ledig.

Igår köpte jag så söta skor till L som jag måste visa.

Ljuvliga tösa-pjucks!
Nu börjar det dras ihop för middag och idag bjuder köket-Taikon på kyckling i kokosmjölk och ris. Hade suttit fint med ett glas vitt till det. Men ICKE! Blir ett glas isvatten och i bästa fall en citronskiva i det. FAB!!!!

Vad har ni andra för er en fredagskväll som denna???

/Mamaträning, vaggar mot köket med sitt kaffebord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar