tisdag 3 september 2013

Vi sveper vidare & borttappat inlägg & 5:2

KONSTIGT! 
Ser att gårdagens inlägg har försvunnit - spårlöst. Jättekonstigt. Det handlade iaf bland annat om skumpadrickande och stora beslut som fattades.
Och jag kan upplysa om att idag blev det inte lugnare. Tvärtom!!! De är helt galet alltihop. Men vi åker i raketfart! Och snart är ni med oss!

Tillbaka till ordningen. 

Jag tränar ff för Olga och gänget. Äter min mat som jag ska och mår jäkligt bra. Förresten. Såg nyss på TV att mannen som grundat 5:2 dieten är i Sverige. Den dieten är ju "inne" just nu. Hett, liksom. Är inte alls så insatt i den och inte påläst heller så jag borde inte kommentera...meeeen...

Varför fasta? Varför ska man inte äta nästan någonting under 2 dagar? Förstår inte grejen. Själv blir jag sur som ättika om jag väntar en minut längre än 3,5h mellan mina mål. Så 5:2 är nog inget för mig.

Oj det blev ett sidospår där. Vad jag skulle komma till är att jag rivit av ett kvällspass på gymmet idag. Inte alls optimalt för mig som är kvällstrött. Men det har gått i ett hela dagen och inte funnits en lucka. Då blev det så här tokigt.

Nu ligger jag till sängs och planerar morgondagen som redan är fullbokad. Kul! Och så 20 grader varmt ska det bli också! Tjohoo! Med det säger Mama och hennes träningsvärk - god natt!

/Mama, somnar med sumotoffs på huvudet idag - blir riktigt hottit imorgon :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar