måndag 16 september 2013

Garderoben gapar tom

Vågar man hoppas på att solen och värmen kommer åter eller är hösten här på riktigt nu? Hur som helst så ser det ut som om jag får stanna inomhus för jag har inte ett endaste par med byxor kvar i min garderob. I alla fall inte som passar. 

Självklart är jag mallig för det men inte lika stöddig när jag inte har nåt att sätta på mig en regnig dag som denna varit. Kjol och leggings fick det bli idag.

Men så fick jag ett erbjudande om 25% rabatt på en valfri vara från HM. Tjohoo! Klickade hem 3 par jeans (i lite olika storlekar) Så får jag unna mig ett par billiga brallor så här i min viktresa. Hade ju önskat att slippa köpa "mellan" storlekar, alltså storlekar man möter på vägen mot sitt mål. Men vad göra? Målet känns för långt bort för att jag ska vara byxlös i vinter.

Ordningen är annars tillbaka till sin rätta. Skorpan sover i sin säng. Familjen är samlad. Imorgon väntar FS.

Tror jag också tar en tidig kväll i sängen istället för på soffan :)

Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar